Download WordPress Themes, Happy Birthday Wishes

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος σε Αγριά και Δράκεια

Την όμορφη Αγριά επισκέφθηκε τη Δευτέρα 24/06/2019 ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και εκ νέου υποψήφιος Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος μαζί και με άλλους συνυποψήφιους Βουλευτές και στελέχη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης έγινε παραγωγική συζήτηση με τους ντόπιους για τα ζητήματα της περιοχής αλλά και για όσα θετικά έγιναν για τον τόπο μας την τελευταία τετραετία.
Η ένταξη στο ΠΔΕ των έργων της επέκτασης του περιφερειακού από το σημείο που τελειώνει τώρα μέχρι την παραλιακή οδό Βόλου Αγριάς, της ολοκλήρωσης των μελετών για την παράκαμψη του τμήματος Αγριάς – Αφέτες και της διευθέτησης του ρέματος στην Παιδόπολη Αγριάς Βόλου, είναι μερικές από τις πρωτοβουλίες που έχουν ένα πολύ θετικό αποτύπωμα για την περιοχή.
Στη συνέχεια η περιοδεία συνεχίστηκε στο ιστορικό, μαρτυρικό χωριό της Δράκειας Πηλίου, όπου ο βουλευτής συνομίλησε με τους ντόπιους, άκουσε τα ζητήματα που απασχολούν την περιοχή, αλλά και ενημέρωσε για τις θετικές πρωτοβουλίες της τελευταίας τετραετίας και το πρόγραμμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία για τα επόμενα χρόνια.
Στις ερχόμενες εκλογές καλούμαστε να αποφασίσουμε αν θέλουμε τη συνέχιση των θετικών πρωτοβουλιών, τη δίκαιη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας, την κοινωνική προστασία, την παραγωγική ανασυγκρότηση ή την επαναφορά παλιών, αποτυχημένων πολιτικών, που μας έσυραν στην περιπέτεια της κρίσης των περασμένων ετών.

x

Check Also

Στη Βουλή από τον Αλ. Μεϊκόπουλο το ζήτημα των στεγαστικών δανείων των παλιννοστούντων ομογενών

Στη Βουλή από τον Αλ. Μεϊκόπουλο το ζήτημα των στεγαστικών δανείων των παλιννοστούντων ομογενών

«Πιο κοντά από ποτέ στη Λάρισα το Εμπορευματικό Κέντρο. Η Μαγνησία εκτός πλάνου»

Μεϊκόπουλος:«Πιο κοντά από ποτέ στη Λάρισα το Εμπορευματικό Κέντρο. Η Μαγνησία πρέπει να αντιδράσει»

Αλ. Μεϊκόπουλος: «Η παιδεία και η εξειδίκευση οι μεγάλοι χαμένοι του νομοσχεδίου για την Παιδεία»

Παρέμβαση Μεϊκόπουλου στην Ολομέλεια της Βουλής επί του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών